Przeczytasz w 3 minuty
historia
biznes
Firmy zajmujące się dowozami jedzenia nabierają rozpędu ze względu na tragiczną sytuację, w jakiej znajduje się większość restauracji. Restauratorzy są zmuszeni dostosować się do nowego modelu biznesowego dostarczania żywności, jeśli chcą przetrwać.
Na szczęście istenieje kilka istotnych aspektów, których poprawa pomoże Ci wykorzystać potencjał jaki drzemie w dowozach jedzenia w ramach zamówień online w Twojej restauracji. Oto niektóre z nich:
Dostęp do usług zamawiania jedzenia z Twojej restauracji powinnien być udostępniony jak największej liczbie potencjalnych klientów. Czy wiesz, że urządzenia mobilne wygenerowały ponad 50% ruchu w Interencie na świecie w trzecim kwartale 2020 roku? Ludzie dużo korzystają z telefonów i urządzeń mobilnych, przeglądają media społecznościowe, oglądają filmy, ale także zamawiają jedzenie.
Dlatego bardzo ważne aby Twoja witryna była zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych i ładowała się równie dobrze na każdym urządzeniu mobilnym, jak na komputerze stacjonarnym. Ponadto w momencie, gdy klienci odwiedzają Twoją witrynę, ich wzrok powinien naturalnie spocząć na przycisku zamówienia. Od tego momentu do złożenia zamówienia jest tylko kilka kroków. Chodzi o to, aby proces zamawiania był jak najłatwiejszy i intuicyjny:
Komfort i wygoda to dwa główne powody, dla których dostawa jedzenia przez Internet jest tak popularna i nieustannie się rozwija.
Musisz pomyśleć o optymalizacji procesu zamawiania i dowozu jedzenia. Nie wszystkie pozycje w menu sprawdzają się w dostawie i lepiej nie dostarczać ich w ogóle, niż dostarczać im do klientów w nieestetycznej formie, znacząco odbiegającej od dania w restauracji. Rozważ usunięcie tych pozycji, które nie prezentują się tak dobrze w dostawie i zastąpienie ich bardziej odpowiednimi daniami. Klienci ceniący różnorodność będą mieli kolejny powód aby zamówić z Twojej restauracji.
Opakowanie dania ma również zasadnicze znaczenie dla pozytywnego doświadczenia klienta w zamawianiu online. Używaj wyłącznie opakowań wysokiej jakości, które sprawią, że jedzenie będzie gorące, bezpieczne i będzie wyglądało jak najlepiej. Aby zostać zapamiętanym przez klienta, nie zapomnij umieścić swojej marki na wszystkich opakowaniach, nie korzystaj z brandowanych opakowań portali pośredników.
Zwłaszcza teraz, w wyniku panująych warunkach epidemiologicznych, klienci przywykli i chcą płacić za dostawy zamówień przy jak najmniejszym kontakcie. Wprowadź zupełnie nowe opcje, które zapewnią Twoim klientom bezpieczeństwo. Pozwól klientom płacić online za pośrednictwem Twojej strony i aplikacji mobilnej, za pomocą takich form płatności jak:
oraz innych, aby jak najbardziej ograniczyć kontakt personalny.
Jeśli chodzi o realizację zamówienia w dostawie, zaoferuj klientom opcje, takie jak dostawa bezkontaktowa, w której kierowca zostawia zamówienie przed drzwiami, dzwoni do drzwi i wychodzi lub płatność kartą przy odbiorze która minimalizuje bezpośredni kontakt z klientem w momencie przekazywania zamówienia.Dzięki temu klienci będą czuli się bezpiecznie, zamawiając w Twojej restauracji.
Wprowadź nowoczesne rozwiązania dzięki którym zautomatyzujesz procesy dostaw, wykorzystaj możliwości które daje dzisiejsza technologia w zakresie przypisywania zamówień kierowcom i optymalizacji tras poszczególnych łańcuchów dostaw. Dzięki temu dostawa zamówienia z Twojej restauracji będzie błyskawiczna, klient zadowolony i liczba Twoich zamówień dzięki pozytywnym doświadczeniom klientów zdecydowanie wzrośnie.
Nie musisz inwestować w systemy do zarządzania dowozami, możesz pominąć spore koszta związane z inwestycją we flotę pojazdów i uniknąć problemów organizacyjnych - wybierając usługi Foodeli w zakresie dostaw zamówień.
Sprawdź naszą ofertę i zacznij zwiększać przychody dzięki dowozom!